Read more: http://bakul2011.blogspot.com/2012/04/tip-seo-1-title-blog-di-belakang-title.html#ixzz23OmLjOzU }

Followers

Wednesday 14 March 2012

Bingkisan Doa Buat Yang Tersayang..




Ya Allah... Seandainya engkau telah catatkan.... Dia milikku tercipta buatku... Satukanlah hatinya dengan hatiku... 
Titipkanlah kebahagian antara kami...agar kemesraan itu abadi.. Dan ya Allah..ya tuhanku yang maha mengasihi... 
Seiringkanlah kami melayari hidup ini.. Ketepian yang sejahtera dan abadi...

Tetapi ya Allah... Seandainya telah engkau takdirkan... dia bukan milikku... Bawalah ia jauh dari pandanganku... 
Luputkanlah ia dari ingatanku..
Dan peliharalah aku dari kekecewaan...

Serta ya Allah ya tuhanku yang maha mengerti..
Berikanlah aku kekuatan...
Melontar bayangannya yang jauh ke dada langit...
Hilang bersama senja nan merah...agar aku bahagia..
Walaupun tanpa bersama dengannya..

Ya Allah ya tuhanku...
Pasrahkanlah aku dengan takdirmu...
Sesungguhnya apa yang engkau telah takdirkan...
Adalah yang terbaik buatku...kerana Engkau maha mengetahui..
Segala yang terbaik buat hamba Mu ini..


....bila mulut sahaja yang membicarakan tapi hati masih rindu dan sayang kepadanya.... kenapa harus disimpan saja..luahkan...saya akan terima kalau itu yang terbaik buat awak...asalkan awak sentisa bahagia...saat awak membuatkan keputusan untuk memilih saya dan melupakan dia, saya gembira sangat tapi dalam masa yang sama hati saya takut seandainya awak akan kembali kepada si dia... saya tahu...saat ini awak masih tidak dapat melupakannya..apa yang saya minta cuma kejujuran dan kesetiaan..dan saya masih lagi mengingati janji saya pada awak...itu yang saya akan tunaikan..saya terima apa jua yang akan berlaku dan saya akan redha dengan segalanya...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...